opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Glömde en swatch!

Publicerad 2014-04-23 16:21:46 i Allmänt, Nordic Cap,

Hej på er!
 
Jag satt och gick igenom alla bilder från mitt förra inlägg och såg att jag hade missat 1 av lacken!
Så det kommer här!
 
Nordic Cap NP33, 2 lager. Det här är ett mellanblått cremelack (eller crelly?) med små hexagonala glitter i. Glittret ser ut att vara ett holografiskt glitter, men på nageln så försvinner lite av det holografiska då lacket täcker det, men när man vinklar nageln i solen så kommer det fram glimtar av regnbågsfärger.
Det är ett väldigt fint lack och jag ser verkligen fram emot att använda detta inom kort!
 
Jag har förhoppningsvis lite lack på ingång! Jag äger ett presentkort på Eleven som jag vill slösa upp, men på vad?! Det finns så många lack... Sen har jag köpt 2 lack privat från 2 tjejer på FB, ville egentligen köpa fler, men försöker behärska mig! ;)
 
Ha en toppenbra dag!
//Zophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela