opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Blå Måndag - Essie "Rock The Boat"

Publicerad 2014-06-23 08:31:00 i Essie,

Hej på er!
 
Måndag igen och det betyder att det är Blå Måndag hos Tove på Nail Me! Kika gärna in hos Tove för att se fler blå naglar! =)
 
Jag tänkte visa er Essie "Rock The Boat" idag som var basen för gårdagens Nail Art Söndag hos Lelack.
"Rock The Boat" är ett himmelsblått lack med ett svagt silverskimmer som knappt syns på nageln om man inte tittar nära, men som ändå ger en fin lyster i solen. Jag gillar detta lack, men tror att det passar bättre på våren än på sommaren.
 
Detta lack kom i förra sommarens “Naughty Nautical” kollektion och kan nog vara rätt svår att få tag på, men med lite detektivarbete så går det nog! ;)
Jag har 3 lager på mina naglar, men egentligen så hade det nog räckt med 2, men eftersom jag är smått allergisk mot att se min "Visible Nail Line" så överdriver jag alltid med ett extra lager.
 
Utomhus, mulet
 
Utomhus, mulet
 
Ha en toppen måndag!
//Zophie

Kommentarer

Postat av: Ann-Sofie/Colour it

Publicerad 2014-06-23 11:03:24

Vilken söt ljusblå. ;-)

Svar: Tack så mycket! Jag gillar den också! =)
Zophie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela