opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Blå Måndag - w7 "Mosaic"

Publicerad 2014-06-16 09:08:00 i Dante Leonberger, Temadagar, w7,

Hej på er!
 
Jag passade på att swatcha lite lack igår förmiddag innan jag målade mina fjärilsvingar till gårdagens Nail Art Söndag hos Lelack.
 
Så idag när det är blå måndag hos Tove på Nail Me så tänkte jag visa ett mellanblått lack med tonvis av glitter i guld och mörkare blått samt några ströglitter i nån slags rosa färg (märks knappt på nageln) från märket w7. Jag snubblade över w7 på nätet när jag slösurfade och kollade på lack. Jag föll för "Mosaic" på swatches som jag såg på andra nagelbloggar, och eftersom min lacksamling har flest blå lack så klickade jag hem det.
 
Jag lackade med 3 lager och det var rätt lättlackat, lite skirt i första lagret, men med bra utdelning av glitter som ni kan se! Använde inte topplack.
Utomhus, soldis
 
Utomhus, soldis
 
Det här lacket känns som ett rätt perfekt lack att använda till den svenska nationaldagen eller till tillfällen då det kanske går bra för Sverige i olika sportsammanhang. Så det är ju lite synd att Svenska nationaldagen redan har varit och att jag är totalt ointresserad av sport!
 
Till nåt helt annat!
I lördags var vi på den Internationella hundutställningen i Avesta och ställde ut vår lille Dante. Han kom på en hedrande andra plats med Reserv-Cert & Reserv-CACIB i Bästa hanhundsklassen och hamnade faktiskt före en hane som redan är Champion! Han är bra fin vår lille kille!
 
Ha en toppen måndag!
//Zophie

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2014-06-16 18:44:00

Gud vad snyggt nagellack!

Svar: Tack! =)
Zophie

Postat av: Emma

Publicerad 2014-06-16 23:13:24

Hej!
Ja förlåt men jag har varit helt upptagen i helgen så hann inte med att lägga till dig, så hoppas det är ok att vara med nu på torsdag :)?

Snyggt lack detta som du visade idag!

Svar: Ingen fara! Jag ska verkligen försöka vara med på torsdag! =) Och tack! Jag gillar också det här blå lacket! =)
Zophie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela