opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Grön Onsdag - Kicks "Jewel Of Denial"

Publicerad 2014-06-25 08:46:00 i Kicks, Temadagar,

Hej på er!
 
Jag skulle egentligen ha bloggat igår, men jag hade tusen saker att göra så jag hann tyvärr inte och var supertrött på kvällen så att jag somnade tidigt. Har nästan lika mycket idag, så nu skyndar jag mig så att jag hinner visa er mitt gröna bidrag till Grön Onsdag hos Karin på Vacker & Underbar! Besök gärna Karin för fler gröna naglar!
 
Till skillnad mot förra veckan då jag visade ett superljusgrönt lack så visar jag idag raka motsatsen, ett lack som är väldigt mörkgrönt, ser nästan svart ut i vissa ljus, med ett vackert skimmer och att den har en liten men vacker skiftning mot blått när man vinklar naglarna!
Kicks "Jewel Of Denial" har en rätt rinnig formula men är väldigt täckande redan på första lagret, och jag nöjde mig faktiskt redan vid två lager, vilket är ovanligt för mig. Men det krävdes en del städning då det gärna flöt ner i nagelbanden, så mina tips är att ha lite lack på penseln och lacka med försiktighet.
 
Utomhus, kvällssol
 
Utomhus, kvällssol
 
Utomhus, kvällssol
 
Inomhus, lysrörsbelysning
 
Inomhus, lysrörsbelysning
 
Ha en toppen onsdag!
//Zophie

Kommentarer

Postat av: Clara

Publicerad 2014-06-25 12:29:41

Vilken läcker färg!

Svar: Tack! =)
Zophie

Postat av: Ann-Sofie/Colour it

Publicerad 2014-06-25 18:35:43

Vad häftigt lack!! :-)

Svar: Tack! =)
Zophie

Postat av: Lottsky

Publicerad 2014-06-25 19:02:48

Snyggt, de där riktigt mörka nyanserna är så coola. =)

Svar: Tack! Jag tycker nog att det egentligen passar bättre på sensommaren/hösten, men det är otroligt fint i sommarsolen med! =)
Zophie

Postat av: Karin || Vacker & Underbar

Publicerad 2014-06-25 22:08:27

Mycket vackert!

Svar: Tack! =)
Zophie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela