opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Blå Måndag!

Publicerad 2014-05-26 10:42:00 i Allmänt, Dante Leonberger, Fiona Leonberger, Gina Tricot, Models Own, Temadagar,

Hej på er!
 
Måndag igen och ännu en fullspäckad vecka!
Och idag vill jag gärna delta på Toves Blå Måndag! Besök hennes blogg för fler blåa naglar!
 
Färst och främst! Jag älskar denna kombo! Jag har 2 lager av Gina Tricots "Minty Lavender" Och sen 2 lager av Models Owns "Indian Ocean" ovanpå. Men jag tror egentligen att det hade räckt med 1 lager av "Indian Ocean".
Utomhus, sol.
 
Utomhus, sol.
 
Utomhus, skugga.
 
Utomhus, sol, fotat i halvskugga.
 
 
Jag har inte uppdaterat bloggen sen i torsdags, så jag tänkte berätta lite snabbt om min helg!
I fredagskväll så var vi iväg och badade med vår lille plutt Dante! Eller ja, Dante badade! Själv så orkade jag inte dra på mig våtdräkten...! :P
Dante apporterar!
 
Jag och Dante busar! (Fotat av Mia Andersson, my very best friend)
 
 
I lördags så åkte vi ner till svärmor och fick äntligen träffa vår lilla gullrumpa Fiona igen!
Kärlek mellan mina finaste <3 <3 <3
 
 
Igår var vi på morsdagsfirande, och en nybliven tradition för mig är att plocka gigantiska buketter med liljekonvaljer till mamma, mormor & farmor!
 
 
 
Så önskar vi ett Stort Grattis till Martina på Colourize Me som har fått över 100 följare på Bloglovin och har därmed en supertrevlig giveaway på sin blogg!
Så kolla in där för att kunna delta! Grattis igen! =)
Ha en toppen måndag!
//Zophie

Kommentarer

Postat av: ELIN

Publicerad 2014-05-26 13:00:53

fin färg på naglarna!

Svar: Tack! =)
Zophie

Postat av: Lottsky

Publicerad 2014-05-26 18:21:58

Härlig blå färg du fick till där på nageln! =) Och kul att se vovven!

Svar: Tack! =)
Zophie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela