opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Holo-fredag!

Publicerad 2014-05-02 15:53:31 i Allmänt, Gina Tricot, Glitter Gal, Holo, Temadagar, Ztiz,

Hej på er!
Idag är det Holo-Fredag hos Skimmerskuggan! Kika in hos henne för att se fler bidrag!
 
Mitt bidrag målades iofs redan igår, men jag hoppas att det är okej, för tidsbrist är inte helt kul varje dag...
 
 
På naglarna:
Gina Tricot "Candy Pink"
Ztiz "?" (Minilack)
Glitter Gals "Wisteria"
 
Så nöjd och blir alldeles lycklig när jag går ut i solen!
Happy Friday!
//Zophie

Kommentarer

Postat av: KassandraPalma

Publicerad 2014-05-02 16:39:02

så snygga naglar!

Svar: Tack! =)
Zophie

Postat av: Ann-Sofie/Colour it

Publicerad 2014-05-02 17:14:08

Men sååå härliga holoeffekter på dessa. :-)

Svar: Ja! Man blir lycklig av dem! =)
Zophie

Postat av: skimmerstkuggan

Publicerad 2014-05-02 21:50:13

Åh så fint! Och välkommen hit! Man får gärna måla innan, det gör jag nästan alltid. Svårt annars med jobb och så.

Svar: Tack för att jag får vara med! =) Vilken tur att man får måla innan, jag jobbar typ 12-14 timmar om dagen, så det är inte alltid så lätt med tiden...
Zophie

Postat av: Emma P

Publicerad 2014-05-02 22:40:59

Superfint, verkligen härlig holoeffekt! Och klart att man måste få förbereda, annars skulle inte folk kunna fixa holofredag särskilt ofta:)

Svar: Tack! Ja, jag är jätteglad över att jag lyckades pricka hem det här lacket! =)
Zophie

Postat av: Missay

Publicerad 2014-05-03 05:16:35

Åh vilka fina naglar ! :).

Läs mitt inlägg om - sanningen bakom !
Säg vad du tycker !

Svar: Tack! =)
Zophie

Postat av: Pernilla Johansson

Publicerad 2014-05-03 23:28:11

Det var riktigt snyggt.

Svar: Tack! =)
Zophie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela