opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

IsaDora "Ocean Crush" med topplack.

Publicerad 2015-03-25 09:52:00 i Allmänt, IsaDora, Strukturlack,

Hej på er! Hello there!
 
Idag tänkte jag bara göra ett snabbt inlägg och visa gårdagens manikyr med topplack på!
 
Alla bilder är fotade utomhus i både soligt och i skugga samt inomhus.
 
In English:
Today I am just going to do a quick blogpost to show you yesterdays manicure with a top coat!
 
All pictures are photographed outside in the sun, in shade and also indoors.
 
 

Ha en fantastisk dag! Have a fantastic day!
//Zophie

Kommentarer

Postat av: Lottsky

Publicerad 2015-03-25 13:12:01

Fint! Även om jag kan tycka att texturlack är spännande och ser cool ut så är jag en så'n som vill ha slätt och blankt på nageln. Så för egen del föredrar jag alltid blanka topplack ovanpå. =)

Svar: Jag gillar båda sätten att bära dessa, därför har jag med mina senaste strukturlack visat dem först med struktur och sedan med topplack. =)
Zophie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela