opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

OPI "Jinx" med topplack

Publicerad 2015-03-06 09:13:00 i Allmänt, OPI,

Hej på er!
 
Jag nämnde i gårdagens blogginlägg att jag brukar bära OPI "Jinx" med topplack emellanåt, så idag tänkte jag bara göra ett snabbt inlägg och visa bilder på hur "Jinx" ser ut med topplack.
 
3 lager med "Jinx", 1 lager med Nail Pattern Boldness "Glitter Food" och till sist 1 lager med Nail Pattern Boldness "Digital Flash" som är topplacket jag alltid använder.
 
Eftersom "Jinx" är ett matt strukturlack, så gör topplack att färgen blir mer intensiv, men det här lacket är minst lika vackert utan topplack som med topplack, och jag använder det här lacket på båda sätt efter vilket humör jag är på.
 
Alla bilder är fotade utomhus i sol eller skugga.
 
In English:
I mentioned in yesterdays blogpost that I sometimes wear "Jinx" with top coat, so today I'm going to show you some pictures of "Jinx" with top coat.
 
3 coats of Jinx, 1 coat of Nail Pattern Boldness "Glitter Food" and on top is 1 coat of Nail Pattern Boldness "Digital Flash", which is the top coat I always use.
 
Since "Jinx" is a matte textured nail polish, a glossy top coat will make the color more intense, but I think that this polish is beautiful whether you use a topcoat or not, and I use it both ways depending on my mood.
 
All pictures are photographed outside in the sun and in the shade.
 
 
Ha en fantastisk dag!
//Zophie

Kommentarer

Postat av: Gelic' nail art

Publicerad 2015-03-06 23:30:47

Åh så fint, både matt textur och som glansigt! Jag har inte Jinx. Det blev liksom inte av där, fastän jag ville ha det. Såg en dupe idag av Catrice..kanske ska norpa den imorrn. ^^

Svar: Det är ett fantastiskt lack! Kul att Catrice har en dupe, jag röstar för att du ska köpa det och sen visa upp det i din blogg så att jag får se skillnaden! =)
Zophie

Postat av: Lottsky

Publicerad 2015-03-11 12:55:38

Wow! Gnistret i solsken med topplacket på gör ett snyggt lack helt underbart! Och det passar så fint nu när vårsolen syns mer och mer. =D

Svar: Ja det är fantastiskt snyggt även med topplack! Och det är kul att man kan välja om man vill ha det såhär eller som det är tänkt! =)
Zophie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela