opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Zoya "Posh" med topplack

Publicerad 2015-03-27 08:34:00 i Allmänt, Jämförelse, Zoya,

Hej på er! Hello there!
 
Idag tänkte jag visa er Zoya "Posh" med topplack. Jag blev faktiskt lite förvånad över att "Posh" ser mer bärröd ut med topplack, för jag trodde att den skulle vara mer klassiskt röd. Nåja, den är fantastiskt fin i alla fall! =)
 
Alla bilder är fotade utomhus i mulet väder och väldigt disig sol.
 
Today I'm going to show you Zoya "Posh" with top coat. I was actually a little bit surpriced that "Posh" is more berry red with top coat, because I thought it would have been more of a classic red. But it looks amazing anyway! =)
 
All pictures are photographed outside in overcast and in very hazy sunshine.
 

Ha en fantastisk dag! Have a fantastic day!
//Zophie

Kommentarer

Postat av: Emma @the Nailpolish Saga

Publicerad 2015-03-27 14:00:37

Det var riktigt fint med topplack, även om jag tror att jag gillar den matta versionen bättre ^^

Svar: Jag håller med än så länge, önskar att solen hade kunnat kikat fram bara, vissa lack gör sig ju bäst i solsken...
Zophie

Postat av: Gelic' nail art

Publicerad 2015-03-27 14:07:53

Nämen, vilken skillnad det blev. Mycket bärrödare liksom. Snyggt såhär också. Kan tänka mig att det är ännu läckrare i starkt solsken. :D

Svar: Ja visst blev det! Föredrar det matt än så länge, men tyvärr hänger regnmolnen tunga över Gävle, så tyvärr kan jag inte visa det i solen och kanske få en anledning att ändra mig ;)
Zophie

Postat av: Lottsky

Publicerad 2015-03-28 12:27:21

Tycker det såg lika fint ut på båda sätten, men trodde också färgen skulle bli mer klassiskt röd. =)

Svar: Ja, visst blev man lite förvånad över att den inte var mer klassiskt röd? Himla fin ändå, på båda sätt! =)
Zophie

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-03-30 08:53:29

Hej! Finns det några bra butiker (förutom kedjorna Kicks, H&M, Åhlens och liknande) som säljer läckra nagellack i Gävle? Ska dit snart men vore synd att missa ett shoppingtillfälle :)

Svar: Hmm, nja, affärerna i Gävle har nog ett rätt standard utbud. Det finns en liten hårdrocks/alternativ-butik som heter Redrum (googla efter hemsida) på en tvärgata i centrum som har lite roliga lack (dödskalleflaskor & sånt), annars så tyvärr inte... Jag köper många av mina lack på FB i grupperna Lack Für Alles & Lacka - Sälj (Lacka - Visa finns också). Annars rekommenderar jag Edgy Polish (www.edgypolish.com, en svensk sida som säljer tokmycket snygga lack!). =)
Zophie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela