opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

OPI - Cosmo With A Twist

Publicerad 2016-01-21 10:45:21 i OPI, Skimmer,

Hej på er!
 
Det var ett tag sen, men nu dök suget upp för att starta igång bloggen lite smått igen. =)
Jag har haft ett långt uppehåll då jag kände en slags negativ press & stress att uppdatera bloggen väldigt ofta och vara med på olika temadagar, så nu tänkte jag bara uppdatera med det jag känner för och när jag har tid över.
 
Jag jobbar fortfarande runt 10 timmar om dagen, men den stora skillnaden nu är att jag har en valp som tar upp mycket av min tid med kurser & träning. Men intresset för nagellack har inte falnat! Men numera byter jag bara lack 1-2 gånger i veckan och njuter av lacket jag har på naglarna i flera dagar, istället för att lacka om 4-5 gånger i veckan.
 
In English: I won't continue to update my blog in English, sorry. But feel free to enjoy the pictures and to ask questions in the commentsection if you want to. =)
 
Nog om det, nu till dagens lack!
 
OPI "Cosmo with a twist" kom ut i deras vinterkollektion Starlight 2015 och är en mörkt, mörkt lila bas, som nästan ser svart ut på naglarna, med ett vackert skimmer som skiftar mellan blått och rosa. Tyvärr drunknar skimret något i den mörka basen, men själv så kan du njuta av det på nära håll.
 
Lacket gör sig bäst utomhus i mulet väder enligt mig då skiftningen mellan rosa och blått syns mest, men även inomhus i lysrörsbelysningen på mitt kontor så är det fantastiskt fint!
 
Det täcker helt på 2 lager och har en bra formula.
Alla bilder är fotade utomhus i mulet väder.
 

Ha en bra dag!
//Zophie

Kommentarer

Postat av: Emelie/Nails and all that Jazz

Publicerad 2016-01-27 15:42:08

Kul att du är tillbaka! Jag har också dragit ner på bloggandet, inte meningen att det ska kännas som ett måste! Det här lacket är himla fint, har det faktiskt på naglarna precis nu jag med :)

Svar: Trist att du också dragit ner, har kollat på din blogg rätt ofta nu på äldre swatcher de senaste dagarna. =)
Zophie

Postat av: ingegerd

Publicerad 2016-01-29 13:41:46

jättefint lack!!Jag måste nog också skaffa detta!!!=)

Svar: Visst är det fint! Ja, passa på att köpa det om du får chansen! =)
Zophie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela