opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Pink Thursday - China Glaze "Wish On A Starfish"

Publicerad 2014-06-26 10:17:00 i China Glaze,

Hej på er!
 
Veckans bästa temadag är här: Pink Thursday hos Princessemma! Besök gärna Emmas blogg för fler Rosa naglar!
 
Idag tänker jag visa ett lack som för mig är så otroligt vackert att jag nästan smäller av av lycka! Jag har suktat efter detta lack sen jag såg swatches på de amerikanska bloggarna & YouTube-kanalerna redan i början på februari, och efter en liten efterlysning på FB så visade det sig att Ankie hade ett som hon inte använde och som hon var så gullig och sålde till mig! Stort, stort tack Ankie!
 
 
China Glaze "Wish On A Starfish" är ett ljusrosa strukturlack med tonvis av guldigt skimmer! Det är så awesome att jag inte vet vart jag ska ta vägen!
 
Jag provlackade 1 nagel för att se hur täckande det var, och jag är ju tyvärr lite smått allergisk mot att se nageln under lacket, och gav upp efter 3 lager... Så jag tog 2 lager av OPI's "Panda-Monium Pink" och lade som underkläder och sen 2 lager av CG's "Wish On A Starfish" ovanpå och blev då riktigt nöjd!
Tyvärr så var det rätt seg torktid, med så många lager, så nästa gång jag vill använda "Wish On A Starfish" så kommer jag troligen lägga ett lager med topplack emellan och vänta på att det torkar ordentligt innan jag fortsätter lacka.
 
Utomhus, sol
 
Utomhus, sol
 
Utomhus, solig skugga
 
Inomhus, vid ett fönster
 
Ha en toppenbra torsdag!
//Zophie
 

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela