opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

China Glaze - Ruby Pumps

Publicerad 2016-08-19 14:03:00 i China Glaze, Golden Oldie Challenge, Mikroglitter, Rött,

Hej på er! Hello there!
 
Äntligen fredag och idag tänkte jag återigen visa er ett underbart rött lack i Helenas Golden Oldie Challenge!
 
China Glaze "Ruby Pumps" är ett rött jellylack med mikroglitter. Varje gång jag bär detta så undrar jag varför jag inte har det oftare, det är så vackert att jag knappt har ord för det!
 
2 lager, bra men en smula rinnig formula och rätt enkel att applicera. Torkar något knottrigt, så jag har 2 lager topplack.
 
China Glaze "Ruby Pumps" is a red jelly polish with microglitters. And every time I wear this I wonder why I don't wear it more often, it's so beautiful!
2 coats, good but a little bit runny formula and pretty easy to apply. Dries down to a bit gritty texture so I used 2 coats of top coat.
 
Alla bilder är fotade utomhus i mulet & soligt väder och mina bilder gör inte lacket rättvisa alls! Sista bilden är tagen inomhus.
All pictures are photographed outside in overcast & sunny weather and my camera couldn't capture this polish at all. The last picture is taken indoors
 


Ha en fantastisk dag!
//Zophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela