opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Zoya - Muse

Publicerad 2016-09-19 08:54:25 i Blå, Blå Måndag, Glitter, Jelly, Skimmer, Zoya,

Hej på er! Hello there!
 
Efter några dagars sjukdom så är jag tillbaka med en blå manikyr för Blå Måndag hos Emelie! Det blir ett kort inlägg idag, då jag fortfarande inte känner mig helt frisk och orken tryter.
 
Zoya "Muse" är ett blått jellylack med massor av små glitter som skiftar i regnbågens färger (inte holo) samt guldskimmer. Vackert och för tankarna till karibiska hav, sol & paraplydrinkar!
 
3 lager, lite tjockare formula men inte svårlackat.
 
Zoya "Muse" is a blue jellypolish with tons of small iridescent glitters and goldshimmer. Makes my thoughts wander of to tropical oceans, sun and umbrelladrinks.
3 coats, slightly thick formula, but not hard to apply.
 
Alla bilder är fotade utomhus i skugga & sol.
All pictures are photographed in shade and sun.
 

Ha en fantastisk dag!
//Zophie

Kommentarer

Postat av: Emma P

Publicerad 2016-09-19 16:44:51

Alltså wow,herregud så snyggt det här var!💙 blev sugen på att lacka med nåt liknande nu. krya på dig!

Svar: Visst är det underbart! Du får leta i gömmorna efter nåt liknande! Tack! =)
Zophie

Postat av: Lottsky

Publicerad 2016-09-19 20:10:28

Oh så härligt! Krya dig!

Svar: Visst är det himla fint! Tack! =)
Zophie

Postat av: Emelie

Publicerad 2016-09-20 17:34:29

Alltså OMG! Jag dog när jag såg bilderna, fy fan vad snyggt! Måste nästan köpa det på direkten haha :D Krya på dig, jag mår inte heller hundra om jag ska vara ärlig. <3

Svar: Det är läckert, men svårfotat som tusan så jag är glad att alla verkar gilla mina bilder! =) Krya på dig med!
Zophie

Postat av: Nageldraken

Publicerad 2016-09-21 00:37:35

Det är verkligen ett vackert lack! :-)

Svar: Visst är det himla fint! =)
Zophie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela