opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Fredags Nail Art!

Publicerad 2015-05-29 09:54:09 i Allmänt, Nail Art,

Hej på er! Hello there!
 
Idag tänkte jag visa er hur kul det är med nail vinyls! En nail vinyl är en mall man kan använda för att skapa mönster på sina naglar, och jag fick precis hem 2 olika sorter (Chevron & Swirls) från Edgy Polish!
 
Basen är onsdagens gröna lack tillsammans med det vackra rosa lacket från Mentality som heter "Alarm" som jag också precis fått hem från Edgy Polish.
 
Jag valde att prova både Chevron och Swirls i en typ "mix-and-match" manikyr. De var enkla att använda dem och inga konstigheter alls och jag är väldigt nöjd med resultatet! Plus att grönt & rosa är himla snyggt ihop! =)
 
Alla bilder är fotade utomhus i soligt och mulet väder.
 
In English:
Today I want to show how fun it is to play with nail vinyls! A nail vinyl is a template (?) to help you to create different patterns, and I just got 2 different ones from Edgy Polish, Chevrons and Swirls!
 
The base is the one from this weeks green wednesday and the pretty pink is Mentality "Alarm" that I got in the same order as the vinyls from Edgy Polish.
 
I decided to try both of the nail vinyls in a kind of "mix and match" manicure. And the nail vinyls were easy to use and there was no problems with anything and I'm very happy with te result! And green and pink looks very nice together! =)
 
All pictures are photographed outside in the sun and overcast weather.
 

Ha en fantastisk dag! Have a fantastic day!
//Zophie

Kommentarer

Postat av: Ann-Sofie/Colour it

Publicerad 2015-05-29 10:49:36

Sååå snyggt, det är så kul med nail vinyls, måste köpa fler.....:-)

Svar: Tack! Ja det var både enkelt att använda och så blev det snyggt! Jag måste nog också köpa fler, hahaha! =)
Zophie

Postat av: Lottsky

Publicerad 2015-05-30 14:38:43

Riktigt snyggt du fått till här - och visst är det skojigt med nail vinyls! =) Färgerna är kanonfina ihop också. =)

Svar: Tack så mycket! =)
Zophie

Postat av: Emelie/Nails and all that jazz

Publicerad 2015-05-31 14:39:50

Det blev ju jättefint ihop! Älskar också vinylmallarna, de är så enkla att använda och man får ändå väldigt effektfulla resultat. :)

Svar: Tack så mycket! =)
Zophie

Postat av: Gelic' nail art

Publicerad 2015-06-09 13:03:09

wow så snyggt!

Svar: Tack så mycket fina du! =)
Zophie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela