opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Nail Art Sunday - Somriga Ballonger!

Publicerad 2014-06-22 10:43:00 i Essie, Gina Tricot, H&M, Maybelline, Nordic Cap, OPI, Sally Hansen, Temadagar, Viva La Diva,

Hej på er!
 
Nail Art Söndag idag hos Lelack, besök gärna hennes blogg för fler Nail Arts!
 
Temat denna vecka är "sommar", så jag tänkte direkt på blå himmel och glada färger eftersom det har varit grått, trist och kallt nu den senaste tiden! Plus att vi ska på ett födelsedagsfirande senare idag, så lite ballonger kändes som en bra kombination med en blå himmel! =)
 
Jag har hittat idén för denna Nail Art på Instagram hos @Nailstorming
 
Utomhus, sol
 
Utomhus, sol
 
Utomhus, sol
 
Nagellacken som jag har använt är:
Essie "Rock The Boat"
Viva La Diva "29"
OPI "Panda-Monium Pink"
H&M "Blue My Mind"
H&M "Amazon"
BK "02" (Svart Nail Art Striper)
by Rose "16" (Vit Nail Art Striper)
Maybelline Colorama "Electric Yellow"
Nordic Cap "NP13"
Sally Hansen "Purple Posy"
Gina Tricot "Summer Sea"
Gina Tricot "Peach Coctail"
 
Ha en toppen söndag!
//Zophie

Kommentarer

Postat av: Aina Strand

Publicerad 2014-06-22 12:31:56

Vilka snygga naglar :)

Svar: Tack så mycket! =)
Zophie

Postat av: Helena

Publicerad 2014-06-22 13:23:19

Vad fina naglar! Man blir riktigt glad av dom :)

Svar: Tack så mycket! =)
Zophie

Postat av: Hanna

Publicerad 2014-06-22 14:01:11

Jättesöta naglar! Den här designen ska jag pröva på någon gång! :)

Svar: Tack så mycket! =)
Zophie

Postat av: Lottsky

Publicerad 2014-06-22 14:23:09

Riktigt fin och somrigt glad manikyr! =)

Svar: Tack så jättemycket! =)
Zophie

Postat av: Emma P

Publicerad 2014-06-22 17:22:18

Åh herregud så sött, det här var verkligen helt underbart!<3

Svar: Tack så jättemycket! =)
Zophie

Postat av: Zara TracesOfPolish

Publicerad 2014-06-22 18:11:01

Åh vilken glad och härlig manikyr! Perfekt för vilken sommarfest som helst.

Svar: Tack så mycket! Vad kul att du gillar den! =)
Zophie

Postat av: My Nail Polish Online

Publicerad 2014-06-23 07:26:52

Så söta de är!

Svar: Tack så mycket! =)
Zophie

Postat av: Anki

Publicerad 2014-06-23 08:04:58

Men va häftigt!!

Svar: Tack så mycket! =)
Zophie

Postat av: Lela

Publicerad 2014-06-24 22:18:32

Härliga! Filmen Upp var det första jag kom att tänka på när jag såg alla ballonger.

Svar: Tack! Ja, det har du ju rätt i! Tänkte inte ens på det själv! =)
Zophie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela