opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Pink Thursday! - OPI "Pedal Faster Suzi"

Publicerad 2014-06-19 09:02:00 i OPI, Temadagar,

Hej på er!
 
Äntligen Pink Thursday hos Princessemma! Och den här veckan är jag förberedd! ;)
Kika gärna in på Princessemmas blogg för fler rosa naglar! =)
 
Idag så har jag OPI "Pedal Faster Suzi" på naglarna, det lacket (+ 5 andra OPI) hittade jag på Rusta för det otroliga priset av 49 kr st! Det är verkligen superbilligt för OPI, då de i vanliga fall säljs för 150 kr st! Så skynda förbi ett Rusta och kolla om du hittar nåt fint! =)
 
Jag valde mellan OPI "Pedal Faster Suzi" och OPI "Panda-Monium Pink" denna veckan, då denna rosa färg ska ligga som grund för min midsommarmanikyr (som ni får se imorgon). Och jag fick till och med hjälp av min sambo som är totalt ointresserad av mina lackfunderingar med att välja! Vilket är typ ett mirakel i sig, då han typ muttrar och surar så fort jag sätter mig och börjar pilla med mina nagellack! :P
 
"Pedal Faster Suzi" kommer från Holland Kollektionen som kom 2012. Det är väldigt skirt på första lagret, men blev mycket bättre redan på andra lagret, men tyvärr är jag ju lite "allergisk" mot VNL (Visible Nail Line) så jag blev inte nöjd förrän på fjärde lagret. Men även fast jag målade 4 lager så torkade det snabbt och jag hade inte som helst problem med appliceringen eller med torktiden. Jag använde även 1 lager NPB "Digital Flash.
Inomhus, lysrörsbelysning
 
Utomhus, mulet & regnigt, på en gräsmatta
 
Utomhus, mulet & regnigt, under tak (visar mest korrekt färg)
 
Utomhus, mulet & regnigt, under tak (visar mest korrekt färg)
 
Utomhus, mulet & regnigt, under tak. (visar mest korrekt färg)
 
Ha en toppen torsdag!
//Zophie

Kommentarer

Postat av: olivias | mode, foto & vardag

Publicerad 2014-06-19 09:55:06

så fint!

Svar: Tack så mycket! =)
Zophie

Postat av: Emma

Publicerad 2014-06-19 23:14:38

Super snyggt och till de priset :)

Svar: Tack! Jag gillar det verkligen! =)
Zophie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela