opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Ska vi köra lite gult idag?

Publicerad 2014-06-17 08:48:42 i Claudia,

Hej på er!
 
Som jag skrev igår så har lyckades jag swatcha lite lack i söndags som jag hade tänkt visa er här i veckan! Och idag tänkte jag visa er ett fint pastellgult lack från Claudia Cosmetics som heter "102-615"
 
Det var inte en jättebra formula, men inte omöjligt att jobba med. Skir, fläckligt och streckig på första lagret, men efter 3 lager plus ett lager NPB "Digital Flash" så jämnade det ut sig rätt bra. Lyckades självklart komma åt ett ställe på ringfingret så att det blev lite knöligt, annars så kände jag att jag faktiskt skulle kunna trivas riktigt bra i detta lack. Händerna kändes härligt solbruna med detta lack!
 

Alla bilderna är fotade utomhus i disigt solljus.
 
Ha en toppenbra tisdag!
//Zophie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela