opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Grön onsdag!

Publicerad 2014-05-14 09:00:54 i Allmänt, Gina Tricot, Temadagar,

Hej på er!
 
Idag tänkte jag vara med på Karin's Gröna Onsdag med lite lätt duokroma lack!
 
Naglarna är lackade med 2 lager av Gina Tricot "Blue Bug" och på ringfingret så lade jag även 3 lager med Revlon Chroma Chameleon "Gold" över 1 lager med  GT "Blue Bug".
 
Jag var lite rädd för att få tydliga penseldrag, men det verkar som att det var ett smart drag att lägga ett lager med en Ridgefiller på naglarna innan jag lackade.
Sen målade jag väldigt flödigt och försiktigt, jag kände att hellre för mycket lack för att sedan dra bort överflödet blev bäst.
 
Inomhus.
 
Utomhus, kväll.
 
Utomhus, dag, molnigt
 
Utomhus, dag, molnigt
 
Utomhus, dag, molnigt
 
Utomhus, dag, molnigt
 
Hoppas på att solen kikar fram lite senare, och då kommer jag att uppdatera inlägget med nån solig bild med.

Ha en toppen onsdag!
//Zophie
 

Kommentarer

Postat av: Lottsky

Publicerad 2014-05-14 09:50:36

Vad fint! Duokroma lack är alltid snyggt!

Svar: Tack! Tyvärr har jag inte så många duokroma/multikroma lack, men är bra sugen på fler! =)
Zophie

Postat av: pineapple resort

Publicerad 2014-05-14 12:26:09

Snygg färg!:D

Svar: Tack! =)
Zophie

Postat av: Karin || Vacker & Underbar

Publicerad 2014-05-14 20:23:41

Väldigt fina! :D Kul att du var med! :D

Svar: Tack! Kul att jag får vara med! =)
Zophie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela