opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Rosa Torsdag med Zoya "Tinsley"!

Publicerad 2014-05-15 09:50:00 i Allmänt, Temadagar, Zoya,

Hej på er!
 
Idag bjuder jag på ett fantastiskt vackert mellanrosa lack med tonvis av guldflecks och deltar därför på Prinsessemma's Rosa Torsdag! Besök henne för att få se fler rosa bidrag! =)
Zoya - Tinsley köpte jag på en Blogsale och jag är mer än nöjd!
 
Det är ett skirt lack, och jag behövde 4 lager för att totalt dölja min VNL (visible nail line), men är man inte lika kinkig som mig så duger det gott och väl med tre lager. Torktiden var lite seg, troligen pga att jag lackade med 4 lager, även fast jag använde ett snabbtorkande topplack.
Det var lättlackat och en rätt rinnande formula, men jag hade absolut inga problem med appliceringen.
 
Nu till bilderna!
 
Dagtid, mulet
 
Dagtid, mulet
 
Dagtid, mulet
 
Dagtid, soligt
 
Dagtid, soligt
 
Dagtid, solig skugga. (Wow!)
 
Jag älskar det här lacket! Det är fantastiskt tjusigt och jag känner mig fin när jag bär det.
 
Ha en toppen torsdag!
//Zophie

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2014-05-16 12:19:05

Jättefint lack! :)

Svar: Tack! =)
Zophie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela