opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Blå Måndag - China Glaze "Secret Peri-Wink-Le"

Publicerad 2015-04-06 13:08:00 i Allmänt, Blå Måndag, China Glaze, Temadagar,

Hej på er! Hello there!
 
Ledig måndag och Blå Måndag hos Emilie! =)
 
Idag visar jag er China Glaze "Secret Peri-Wink-Le" som är ett blålila lack (periwinkle) med någon droppe grått i sig. Det är en väldigt trevlig färg som känns passande på en småmulen vårdag!
 
3 lager, något rinnig formula. Torkar lite långsamt.
 
Alla bilder är fotade utomhus i mulet väder.
 
English: Time for Blue Monday at Emelie!
And today I'm showing you China Glaze "Secret Peri-Wink-Le", a dusty periwinkle color.
 
3 coats, a bit runny formula. Dries quite slowly.
 
All pictures are photographed outside in overcast weather.
 
 
Ha en fantastisk dag! Have a fantastic day!
//Zophie

Kommentarer

Postat av: Lottsky

Publicerad 2015-04-06 15:19:48

Jättefint, den där blå nyansen är väldigt snygg!

Svar: Tack! Jag håller med, s.k. "periwinkle"-blå är så himla snyggt! =)
Zophie

Postat av: Anki

Publicerad 2015-04-06 20:34:26

Vilken härlig nyans.

Svar: Visst är det! Man blir liksom glad av den! =)
Zophie

Postat av: Susanne / Bohemiana

Publicerad 2015-04-06 20:58:45

Min CG Boho Blues är supermysig men den är kanske ljusare, om jag ska gå efter vad min skärm visar mig så. :) Behöver nog inte båda i alla fall då... äsch! :p

Svar: Jag kan tänka mig att båda "behövs" om man vill göra en gradient eller ombre, men om jag har möjligheten så kommer troligen Boho Blues inhandlas just för att färgen är så underbar! ;)
Zophie

Postat av: Blowfish

Publicerad 2015-04-07 17:08:43

Åh jag gillar China Glaze och detta lack ser sådär härligt vårigt ut. Inget jag äger.. Än ;)
Tack för att du var med! :)

Svar: Jag gillar också detta lack väldigt mycket! Det passar väldigt bra nu på våren! Kul att vara med! =)
Zophie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela