opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Blå Måndag - Zoya "Muse"

Publicerad 2015-04-20 08:57:00 i Allmänt, Blå Måndag, Temadagar, Zoya,

Hej på er! Hello there!
 
Dags för Blå Måndag hos Emelie och jag har valt ett underbart och fantastiskt Zoya-lack från deras Bubbly kollektion som kom förra sommaren som heter Muse!
 
Det är en mellanblå jellybas med tonvis av skimmer i guld och något större regnbågsskimrande små hexglitter som gör att man direkt tänker på sommar, tropiska hav och strandhäng! =)
Personligen så tycker jag att detta lack gör sig något bättre i skugga då man bättre kan se regnbågsglittren då, men det är otroligt vackert i solen med. =)
 
3 lager och man kan fortfarande se pyttelite av den fria kanten på nageln, men det är faktiskt inget som stör då det är så lite. Riktigt bra formula och enkel att applicera.
 
Alla bilder är fotade utomhus i sol och i skugga.
 
In English:
Time for Blue Monday at Emelie and my choice for this monday is this awesome and Amazing nail polish from Zoya's Bubbly Collection that came out last summer called Muse.
 
It's a midtoned blue jellybase with tons of goldshimmer and small iridescent hexglitters that makes me think of summer, tropical oceans and hanging out on the beach. =)
Personally I Think this nail polish looks it best in shade because the iridescent hexglitters shows up much better then, but it still is Beautiful in the sun aswell.
 
3 coats and you still can see a little bit of you visible nail line, but it is nothing that bothers me since it is so little. And it is a real nice formula and easy to apply.
 
All pictures are photoghraphed outside in the sun and in shade.
 

Ha en fantastisk dag! Have a fantastic day!
//Zophie

Kommentarer

Postat av: Lottsky

Publicerad 2015-04-20 11:30:51

Ååååh, rackarns så snyggt! Som solen på havsytan vid Medelhavet eller något. Superläckert!

Svar: Ja eller hur! Tankarna går direkt till tropikerna nånstans! =)
Zophie

Postat av: Ann-Sofie/Colour it

Publicerad 2015-04-20 15:15:10

Wow, såååå vackert! Underbart lack! :-)

Svar: Visst är det underbart! =)
Zophie

Postat av: Gelic' nail art

Publicerad 2015-04-20 22:31:03

Så himla fint! :D Jag har bara två zoya.. Och det är ju för lite kan jag tycka!

Svar: Visst är det fint! Jag har inte jättemånga Zoya heller, men jag har typ 15 iaf =)
Zophie

Postat av: Blowfish

Publicerad 2015-04-22 07:55:33

Herregud vad snyggt! Jag vill ha! (Har köpstopp haha)
Tack för att du var med på blå måndag!

Svar: Visst är det snyggt! =) Kul att vara med på Blå Måndag ju! =)
Zophie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela