opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Holo-Fredag med Color Club "Eternal Beauty"

Publicerad 2015-04-24 08:49:32 i Allmänt, Color Club, Holo,

Hej på er! Hello there!
 
Idag är det fredag och jag vet att temadagen "Holo-Fredag" inte hålls längre, men jag kör på det idag! =)
 
Color Club gör fantastiska linjära holografiska lack, inget snack om saken, och deras 2 kollektioner "Halo Hues" som består av 6 st lack vardera och som kom 2012 & 2013 gör ingen besviken!
 
Idag visar jag det otroligt vackra syrénlila "Eternal Beauty".
2 lager, riktigt bra formula som är något tjock men mycket lätt att kontrollera och applicera. Och regnbågarna som uppstår på dina naglar i solen är helt fantastiska!
 
Jag har kapat ner min längd på naglarna, 3 naglar som pajat under veckan, så då var det bara att kapa ner resten med.
 
Alla bilder är fotade utomhus i solen.
 
In English: It's friday today and I'm going for "Holo-Friday", eventhough that theme day doesn't run here anymore among the Swedish nail blogger community.
 
Color Club makes amazing linear holographic nail polishes, no doubt about it, and their 2 Collections called the "Halo Hues" that conatins 6 polishes each came out 2012 and 2013, and they leave no one disappointed!
 
Today I'm showing you the stunnigly amazing lilac "Eternal Beauty"
2 coats, a really good formula, a bit thick but that makes it easy to control and to apply. And the rainbows that shows up in the sun are just amazing!
 
I filed down my nails this week, 3 of them were broken, so I decided to make the others short aswell.
 
All pictures are photographed outside in the sun.
 

Ha en fantastisk dag! Have a fantastic day!
//Zophie

Kommentarer

Postat av: Emelie/Nails and all that jazz

Publicerad 2015-04-24 10:35:19

Det här är helt underbart! Ska plocka fram mitt snart igen. Tycker det var en fin längd du hade på naglarna nu också, även om det såklart är trist att kapa ner dem :P

Svar: Visst är det underbart! Passa på att plocka fram det nån solig dag bara! =) Ja, jag har ju så korta nagelbäddar egentligen, men tycker själv att den här längden kändes fin och bra för en gång skull! Kanske nagelbäddarna har "växt" lite nu när jag inte bitit på naglarna på 2 år! =)
Zophie

Postat av: Lottsky

Publicerad 2015-04-24 12:09:54

Så läckert! Fina regnbågar och tjusig lila färg. Har inte själv några Color Club-holosar tyvärr.

Svar: De finns på den svenska webbutiken Onstyle.se om du är sugen, tyvärr inte alla färger däremot. Prisvärda dessutom! =)
Zophie

Postat av: Lottsky

Publicerad 2015-04-24 14:10:43

Tack för tips, det ska jag absolut kolla upp*! =D

Svar: Gört! Hoppas att nån av de som finns kvar faller dig i smaken! =)
Zophie

Postat av: Ann-Sofie/Colour it

Publicerad 2015-04-25 13:09:44

Det är helt gudomligt vackert!! :-) Älskar det verkligen.

Svar: Visst är det fantastiskt! =)
Zophie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela