opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Throwback-Friday

Publicerad 2015-02-06 11:43:56 i Allmänt,

Hej på er!
 
Idag blir det en bildbomb med flera manikyrer jag har hade under sommaren 2014.
Sol både igår och idag här i Gävle, och jag fick ett plötsligt sug efter sommar, sol, bad och vackra lack som passar den årstiden. =)
 
Pahlish "Charn" och Gina Tricot "Summer Sea" som är en perfekt kombo!

 
Essie "Super Bossa Nova" & NYC "Lights-Camera-Glitter"

 
OPI "You're Such A Budapest" och olika lack till blommorna.
Inspiration från instagramkontot: @lynieczka

 
Strand-manikyr med olika lack.
Inspiration från instagram/youtube: @elleandish

 
Onamnat lack från La Femme, 5 lager men det var det värt!
 
Samma onamnade La Femme-lack som ovan, men med 1 lager av mitt defekta Glitter Gal "Wisteria" ovanpå.
 
Darling Diva Polish "Rooms On Fire"
 
 Water Spotted Marble med Darling Diva Polish "Rooms On Fire" & Too Fancy Lacquer "Blue Willow"
 
 
Gina Tricot "Shim Sky" & "Pink Party" samt Orly "Rage"

Nu blir det blogguppehåll över helgen, då vi ska på Personspårskurs med vår lille Dante i Motala hela helgen och jag återkommer troligast på tisdag med nästa lack i ABC Challenge som blir ett lack på C.
Ha en fantastisk dag & helg!
//Zophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela