opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Midsommarmanikyren!

Publicerad 2015-06-22 08:47:12 i Allmänt, H&M, Nail Art, OPI, Ztiz,

Hej på er! Hello there!
 
Idag tänkte jag bara göra ett snabbt inlägg och visa er min midsommarmanikyr!
Jag har alltid nån form av jordgubbar på naglarna till midsommar då jag tycker att det är passande, roligt och fint. =)
Bilderna är fotade utomhus i solen.
 
Today I'm showing you my manicure that I had on friday at the Swedish Midsommer celebration.
I always have some kind of strawberries on my nails on this holiday because it fits the celebration, it's fun and pretty. =)
All pictures are photographed outside in the sun.
 
Lack / Polishes:
Röd / Red = OPI  "Whats Your Point-Settia?" (3 lättapplicerade lager / 3 easy applied coats)
Grön / Green = H&M "Amazon"
Ljusgrön / Light green = Ztiz "16"
Gul / Yellow = Ztiz "13"
 

Ha en fantastisk dag! Have a fantastic day!
//Zophie

Kommentarer

Postat av: Emelie/Nails and all that jazz

Publicerad 2015-06-22 11:45:17

Så söta! Kan det bli somrigare? :D

Svar: Tack så mycket! =)
Zophie

Postat av: Ann-Sofie/Colour it

Publicerad 2015-06-22 11:52:35

Så otroligt söta och fina!! Blir sugen på jordgubbar! :-)

Svar: Tack så mycket! =)
Zophie

Postat av: Lottsky

Publicerad 2015-06-28 08:01:47

Jättefina och klockrent midsommar! Jag målade också jordgubbsnaglar till midommar men de var inte i närheten av hur fina dina ser ut! =)

Svar: Åh tack så mycket snälla du! =)
Zophie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela