opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Blå Måndag - Color Club "Over The Moon"

Publicerad 2015-03-30 09:15:00 i Allmänt, Blå Måndag, Color Club, Holo, Temadagar,

Hej på er! Hello there!
 
Dags för en ny arbetsvecka och med det även Blå Måndag hos Emelie! =)
 
Idag tänker jag visa min helgmanikyr, eftersom jag inte bloggar på helgerna, och hade den otroliga turen att ha en supersolig och härlig lördag, så då åkte Color Club "Over The Moon" fram!
 
"Over The Moon" är ett underbart himmelsblått lack och med en otroligt stark linjär holografisk effekt! Jag trodde att det var mörkare blått innan det hamnade på naglarna, men jag blev glatt överraskad av den himmelsblå nyansen!
 
2 lager, enkel att applicera och med en utmärkt formula, kanske något tjock i konsistensen men det ger en bättre precision och lacket hamnar exakt där man vill ha det. 1 lager topplack på det.
 
Bilderna är fotade utomhus i sol, näst sista bilden är fotad utomhus i skugga och den sista är fotad inomhus i artificiellt ljus.
 
In English:
Time for a new week and also for Blue Monday at Emelie!
 
Today I'm going to show you my weekend manicure, since I'm not blogging on the weekends, and I was so lucky that my saturday was supersunny and awesome! So, Color Club "Over The Moon" was my choice!
 
"Over The Moon" is a fantastic skyblue nail polish with a incredibly strong linear holographic effect! At first I thought that it was a darker blue, but I'm happily surpriced by the wonderful skyblue color.
 
2 coats, easy to apply with an excellent formula, perhaps a bit thick but I feel that it gives a better precision to get the polish exactly were you want it. 1 coat of top coat.
 
All pictures are photographed outside in the sun, the second to last is photographed outside in the shade and the last one is photographed indoors in artficial lights.
 

Ha en fantastisk dag! Have a fantastic day!
//Zophie

Kommentarer

Postat av: Ann-Sofie/Colour it

Publicerad 2015-03-30 10:15:58

Verkligen en himmelsblå nyans, och helt ljuvlig. :-)

Svar: Visst är den! Helt fantastiskt ljuvlig! =)
Zophie

Postat av: Lottsky

Publicerad 2015-03-30 11:51:56

Åh, jättehärligt lack och färgen är så fin!

Svar: Tack! Det är underbart! =)
Zophie

Postat av: Gelic' nail art

Publicerad 2015-03-30 16:18:26

Det här är ju så sjukt fint! :D Härligt att solen tittade fram också! :D

Svar: Ja visst är det! Ja, det var skönt med sol i lördags, perfekt för att plocka fram ett holo! =)
Zophie

Postat av: Blowfish

Publicerad 2015-03-31 08:58:13

Riktigt snyggt! Tack för att du var med på blå måndag, det betyder jättemycket för mig!

Svar: Tack! Jag gillar temadagar och kommer förhoppningsvis kunna vara med en hel del på dina Blåa Måndagar! =)
Zophie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela