opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Blå Måndag - Mentality "Gala"

Publicerad 2015-03-16 08:57:00 i Allmänt, Blå Måndag, Mentality, Temadagar,

Hej på er!
(In English further down)
 
Måndag igen och jag lyckas ännu en gång vara med på Blå Måndag hos Emelie!
 
Idag visar jag ett otroligt vackert nytt lack från Mentality Nail Polish ur deras Matte Jellychrome Collection som kom ut väldigt nyligen och som heter "Gala".
 
"Gala" är ett matt mellanblått lack med massor av rosa skimmer. Det är otroligt vackert, men väldigt svårfotat för det rosa skimret vill verkligen inte synas på bilderna jämfört med i verkligheten...
 
3 lager och lättlackat med riktigt bra formula. Torkar rätt snabbt.
 
Detta lack finns att köpa på Edgy Polish för 95 kr.
 
Alla bilder är fotade utomhus i solen och i skuggan.
 
In English:
Monday again and I'm participating in Blue Monday at Emelie!
 
Today I'm showing you this stunningly beautiful nail polish from Mentality called "Gala"
"Gala" is from their new Matte Jellychrome Collection that came out recently.
 
"Gala" is a matte mediumblue nail polish with tons of pink shimmers. It's stunning, nut very hard to photograph because the pink shimmers wont show up like in real life...
 
3 coats and easy to apply with a really good formula. Dries pretty fast.
 
This polish can be purchased at Edgy Polish.
 
All pictures are photographed outside in the sun and in the shade.
 

Ha en fantastisk dag! Have a fantastic day!
//Zophie

Kommentarer

Postat av: Emma @the Nailpolish Saga

Publicerad 2015-03-16 09:27:34

Så fint! Har sett mycket rosa med blått skimmer det senaste, men ingenting tvärtom =)

Svar: Tack! Ja det är kul när det dyker upp ett blått med rosa skimmer! Har bara hittat Models Own "Indian Ocean" förut, men den här är mycket bättre! =)
Zophie

Postat av: Lottsky

Publicerad 2015-03-16 10:31:50

Jättefint! Mentality har så många snygga lack, det är svårt att välja bland alla fina lack! =)

Svar: Tack! Ja det har ju det! Tyvärr missade jag Spree, som jag också gärna hade velat ha, men det kommer förhoppningsvis igen! =)
Zophie

Postat av: Ann-Sofie/Colour it

Publicerad 2015-03-16 11:06:55

Jättefin, gillar det rosa skimret i. :-)

Svar: Tack! Det rosa är mycket mer framträdande i verkligheten än på mina bilder däremot. =)
Zophie

Postat av: Emelie/Nails and all that jazz

Publicerad 2015-03-17 21:40:56

Riktigt läckert! Jag gjorde en beställning från Edgy idag, ångrar lite att jag inte lade till denna :/

Svar: Tack! Jag kan lova att det är mycket snyggare i verkligheten än på mina bilder! Hoppas att du ska beställa snart igen och att Gala finns kvar då! =)
Zophie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela