opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Blå Måndag - Gina Tricot "Summer Sea"

Publicerad 2015-05-18 09:42:13 i Allmänt, Blå Måndag, Gina Tricot, Skimmer, Temadagar,

Hej på er! Hello there!
 
Dags för Blå Måndag Hos Emelie igen! Idag tänkte jag visa er ett mintigt blått lack med ett underbart grönt skimmer från Gina Tricot som heter "Summer Sea". Det här är en av mina favoriter från Gina Tricot! =)
3 lager, i vissa fall kanske man behöver 4, men det är så fint så att jag tycker att det är helt klart värt det!
Bilderna är fotade utomhus i mulet väder med blixt så att man verkligen ser skimret.
 
In English: Time for Blue Monday at Emelie! Today I'm going to show you a minty blue polish with a gorgeous green shimmer from Gina Tricot called "Summer Sea". This is one of my favorites from Gina Tricot! =)
3 coats, but sometimes you might need 4, but it is so pretty that I don't mind that at all!
All pictures are photographed outside in overcast weather with flash so that you really can see the shimmer.
 

Ha en fantastisk dag! Have a fantastic day!
//Zophie

Kommentarer

Postat av: Ann-Sofie/Colour it

Publicerad 2015-05-18 14:50:52

Men sååå fint, GT har mycket snygga lack och till superbra pris. Har flera ggr köpt 3 för 99. :-)

Svar: Ja det här är verkligen superfint och riktigt bra pris! =)
Zophie

Postat av: Lottsky

Publicerad 2015-05-18 17:50:24

Väldigt härlig och sommarpigg blå! =)

Svar: Ja den är riktigt tjusig! =)
Zophie

Postat av: Blowfish

Publicerad 2015-05-20 10:22:18

Har för mig att jag tittade på det här och inte gillade det men jag gillar det på dina bilder. Skumt heh. Tack för att du var med på blå måndag :)

Svar: Det är inte lika vackert i flaskan som i verkligheten enligt mig, så jag förstår hur du menar! Alltid lika kul att vara med på Blå Måndag hos dig! =)
Zophie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela