opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

ABC Challenge - T: Zoya - Tru

Publicerad 2016-04-11 10:16:53 i ABC Challenge, Zoya,

Hej på er! Hello there!
 
Då var det dags för bokstaven T för mig i LackyCorners ABC Challenge och idag väljer jag att visa er det fina "Tru" från Zoyas vårkollektion 2012.
 
"Tru" är ett varmt lila med ett vackert rödbronsigt skimmer. Men efter att ha googlat runt så ser jag att någon har gjort något extra med mitt lack (jag köpte det från nån på FB) och min flaska har även holografiskt mikroglitter i sig vilket inte originalet verkar ha. Det gör mig inget, men så att ni vet.
 
1 lager, men man kan behöva 2 i vissa fall. Lättlackat och bra formula. 1 lager topplack.
 
"Tru" is a warm purple with a redish bronce shimmer. But someone must have added holographic microglitter in my bottle (I bought it from someone on FB) since swatches from other bloggers doesn't have hologlitter in their bottles. I don't mind the hologlitter, but I want to let you know.
1 coat, but I can see that you sometimes need 2 coats. Easy to apply and a good formula. 1 coat of top coat.
 
Alla bilder är fotade utomhus i sol.
All pictures  are photographed outside in the sun.
 

Ha en fantastisk dag!
//Zophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela