opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

ABC Challenge - V: China Glaze - Violet-Vibes

Publicerad 2016-04-14 09:08:00 i ABC Challenge, China Glaze,

Hej på er! Hello there!
 
Då var det dags för bokstaven V för mig i LackyCorners ABC Challenge och idag väljer jag att visa er det fina "Violet-Vibes" från China Glaze Electric Nights kollektion som kom ut 2015.
 
"Violet-Vibes" är ett varmtonat & "lysande" lila creme/crelly. Det är väldigt fint och känns somrigt.
 
3 lager, lite skirt men täcker fortfarande rätt bra, men innan 3e lagret så ser det lite flammigt ut. Lite rinnig formula, men är man medveten om det så upplever jag inte att det var något problem. Torkar ner till en något mörkare nyans än i flaskan samt torkar semi-matt, så jag rekommenderar ett glansigt topplack ovanpå, vilket jag använde 1 lager av.
 
"Violet-Vibes" is a warmtoned and bright creme/crelly.
3 coats. It's a little bit sheer but still covers pretty well, but before the 3rd coat it's a bit uneven. A little bit runny formula, but not much. It dries a little bit darker than the color in the bottle, and it also dries semi-matte, so a glossy top coat is recommended, I used 1 coat of top coat.
 
Alla bilder är fotade utomhus i sol och skugga.
All pictures are photographed outside in sun and shade.
 

Ha en fantastisk dag!
//Zophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela