opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

ABC Challenge - Y: Lilypad Lacquer - Young Love

Publicerad 2016-04-21 09:41:00 i ABC Challenge, Holo, Lilypad Lacquer,

 
Hej på er! Hello there!
 
Då var det dags för bokstaven Y för mig i LackyCorners ABC Challenge och idag väljer jag att visa er det vackra "Young Love" från det australienska indiemärket Lilypad Lacquers Delicate Duos-kollektion som kom 2014.
 
"Young Love" är ett ljust rosa lack med guldflash & en trevlig holografisk effekt. Detta lack känns rätt neutralt trots allt och jag bara älskar't!
 
2 lager, bra formula och relativt lätt att applicera, men om man har för tjockt lager så blir det en risk för borststreck, så tunna lager är att föredra. 1 lager topplack.
 
"Young Love" is a light pink polish with a gold flash and a subtle holographic effekt, but it still feels pretty neutral. I just love it!
2 coats, good formula and pretty easy application. Thin coats is recommended to avoid brushstrokes. 1 coat of top coat.
 
Alla bilder är fotade utomhus i solsken.
All pictures are photographed outside in sunshine.
 
 
Ha en fantastisk dag!
//Zophie

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2016-04-21 16:19:14

Riktigt fint!

Svar: Ja visst är det! =)
Zophie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela