opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Catrice - Call me Princess

Publicerad 2016-04-28 08:56:00 i Catrice, Strukturlack,

Hej på er! Hello there!
 
Idag tänkte jag visa er ett sött lack från märket Catrice som heter "Call Me Princess".
 
"Call Me Princess" är ett mellanrosa strukturlack med tonvis av guldskimmer. Jag älskar detta lack, det är otroligt fint och sött!
Jag hade detta lack förra helgen när jag och min "lilla" valp Siri (8 månader gammal) var på hundutställning där Siri slutade som BIS-2 valp (Best In Show 2). Bild på oss två från finalringen längst ner i inlägget. =)
 
3 lager, lite rinnig formula men ändå relativt lättapplicerat. Torkar tyvärr rätt långsamt.
 
"Call Me Princess" is a medium pink texturepolish with tons of goldshimmer. I just love it!
3 coats, a bit runny formula but still quite easy to apply. Dries pretty slowly too.
I wore this polish when me and my "little" puppy Siri (8 months old) were on a dog show last weekend where Siri ended up as BIS-2 puppy (Best In Show 2). There is a picture of us from the BIS-ring at the botton of this post.
 
Alla bilder är fotade utomhus i solsken och skugga.
All pictures are photographed outside in sunshine and shade.
 
 
 
Och så bilden på mig och Siri från BIS-ringen.
And the picture of me and Siri from the BIS-ring.

Ha en fantastisk dag!
//Zophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela