opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Depend - 448

Publicerad 2016-04-22 12:24:29 i Depend, Skimmer,

Hej på er! Hello there!
 
Idag tänker jag visa er ett av lacken som jag fick i födelsedagspresent av min mamma förra veckan. Tack mamma! <3
 
Depend "448" är ett persikoorange lack med tonvis av guldskimmer, superfint enligt mig och underbart i solen!
 
3 lager, bra formula och lätt att applicera.
 
Depend "448" is a peachy orange polish with tons of goldshimmer. Really pretty!
3 coats, good formula and easy to apply.
 
Alla bilder är fotade utomhus i solsken.
All pictures are photographed outside in sunshine.
 
 
Ha en fantastisk dag!
//Zophie

Kommentarer

Postat av: Nageldraken

Publicerad 2016-04-22 14:45:54

Vilket härligt lack! Riktigt somrigt! :-)

Svar: Ja visst är det underbart! =)
Zophie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela