opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

China Glaze - Liquid Crystal

Publicerad 2016-08-29 10:20:34 i Blå, Blå Måndag, China Glaze, Glitter, Jelly,

Hej på er! Hello there!
 
Måndag igen och det betyder som alltid att jag visar blått! Tur att blått är så vackert! Vår värdinna för Blå Måndag är fortfarande ledig, men kommer igång igen nästa vecka.
Dagens lack är ett av mina första China Glaze, och jag får väl ta och skämmas lite som aldrig burit det innan!
 
China Glaze "Liquid Crystal" är ett galet glitterlack som verkligen inte gick att fota med min kamera.
Det är en svag blå jellybas med ett rosalila skimmer som är packat med glitter, främst silverglitter men även sporadiska glitter i regnbågens alla färger.
 
2 lager, helt okej formula men man får jobba lite för att sprida ut glittren litegrann. 1 tjockt lager topplack.
 
China Glaze "Liquid Crystal" is a crazy glitterpolish that I really couldn't get any descent pictures of...
It's a sheer blue jellybase with a pink/purple shimmer and jampacked with glitters, mostly silver but also some glitters in all of the colors of the rainbow.
2 coats, pretty good formula that you have to work a bit with to ge the glitters to spread out evenly. 1 thick coat of top coat.
 
Alla bilder är fotade utomhus i sol och skugga.
All pictures are photographed outside in sun and shade.
 

Ha en fantastisk dag!
//Zophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela