opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Models Own - Flip Flop

Publicerad 2016-08-03 11:57:45 i Grön Onsdag, Grönt, Models Own, Neon,

Hej på er! Hello there!
 
Idag är jag återigen med på Grön Onsdag hos Karin med en lysande skönhet!
 
Models Own "Flip Flop" är ett lysande ljust neongrönt cremelack som kom ut i en av deras "Polish For Tans"-kollektioner förra året. Jag älskar neongrönt och detta gör mig liksom glad!
 
3 lager, rätt tjock och lite svårarbetad formula, men täcker väldigt bra utan att man behöver en vit bas. 1 lager topplack.
 
Models Own "Flip Flop" is a bright neongreen cremepolish that came out in one of their "Polish For Tans"-collections last year. I love neongreen!
3 coats, quite thick and a bit hard to apply, but i covers really nicely without having to put down a white base first.1 coat of top coat.
 
Alla bilder är fotade utomhus i solen.
All pictures are photographed outside in the sun.
 

Ha en fantastisk dag!
//Zophie

Kommentarer

Postat av: ingegerd

Publicerad 2016-08-03 12:37:39

snyggt!!!!!!

Svar: Visst är det! =)
Zophie

Postat av: Karin || Vacker & Underbar

Publicerad 2016-08-03 21:24:47

Åh så underbart!

Svar: Ja, man blir liksom glad av det! =)
Zophie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela