opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Superchic Lacquer - Realm Of Erotica

Publicerad 2016-08-18 08:44:00 i Golden Oldie Challenge, Holo, Rött, Superchic Lacquer,

Hej på er! Hello there!
 
Efter några dagars blogguppehåll så är jag nu tillbaka med en riktig skönhet från Superchic Lacquers Dreamology-kollektion som kom ut förra hösten. Jag har haft detta lack flera gånger sen jag fick hem det, men väntat på det bästa tillfället att få visa upp det, vilket är nu när det är Rött som ska visas i Helenas Golden Oldie Challenge!
 
Superchic Lacquer "Realm Of Erotica" är ett rött holografiskt lack som jag inte vet hur jag med ord ska kunna beskriva! Det är så underbart att jag nästan smäller av!
 
2 lager på mina bilder, men det räcker med 1 lager om man har bråttom. Men som de tidigare lacken ur Dreamology så upplever jag att den holografiska effekten kommer fram bättre med 2 lager. Lite rinnig formula som kan vara knepig men inte svår att applicera då det gärna samlas lack på stammen till borsten som rinner ner på penseln & ner på nageln så att det blir för mycket lack. 1 lager topplack.
 
Superchic Lacquer "Realm Of Erotica" is a red holographic polish that I almost can't describe with words how beautiful it is! I love it!
2 coats, 1 is enough but I think that the holographic effect becomes more apparent with 2 coats. A bit runny formula and some polish runs down on the stem to the brush and can flood your nail if you're not careful, other than that it is quite easy to apply. 1 coat of top coat.
 
Alla bilder är fotade utomhus i solen.
All pictures are photographed outside in the sun.
 

Ha en fantastisk dag!
//Zophie

Kommentarer

Postat av: Nailtastic

Publicerad 2016-08-18 09:45:12

Jag orkar inte - det här är FÖR snyggt!

Svar: Jag håller med till 100%!
Zophie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela