opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

ABC Challenge: China Glaze - Ahoy!

Publicerad 2016-02-02 11:12:00 i ABC Challenge, China Glaze, Jelly,

Hej på er! Hello there!
 
Idag visar jag er första bokstaven i ABC Challenge som LackyCorner dragit igång i år igen! Kul!
Jag kan inte lova att jag är med på alla bokstäver i år, men ska ge det ett någorlunda försök.
 
China Glaze "Ahoy!" är ett hallonrosa jellylack med massor av flakies i guld som tyvärr drunknar något i basen, men vad gör det? Det är otroligt vackert och påminner om hallonsylt på naglarna och gör mig sugen på pannkakor!
 
3 lager, lättapplicerat och är en underbar färgklick denna grå årstid!
3 coats, easy to apply and an amazing splash of color during this grey season.
 
Alla foton utom den sista är fotade utomhus i sol och i skugga.
All pictures, except the last one, are photographed outside in the sun and in shade.
 
 

Ha en fantastisk dag!
//Zophie

Kommentarer

Postat av: Emelie/Nails and all that Jazz

Publicerad 2016-02-02 19:55:46

Jättefint! Jag har haft detta på min inköpslista väldigt länge, men aldrig gjort slag i saken tyvärr. Men det ser riktigt trevligt ut!

Svar: Samma här, jag "upptäckte" inte att detta var så fint som det var förrän relativt nyligen, så har det legat länge på önskelistan innan jag köpte det. =)
Zophie

Postat av: Helena

Publicerad 2016-02-05 18:36:51

Det ser jättefint ut. Tyvärr så ägde jag det här när jag var inne på att allt som var rosa var fel för min del. Sålde det...

Svar: Ja, alla färger & former passar ju inte alla, tur att vi alla är olika! =)
Zophie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela