opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Smitten Polish - Aqua Opal

Publicerad 2016-07-25 09:53:04 i Blå, Blå Måndag, Flakies, Jelly, Smitten Polish,

Hej på er! Hello there!
 
Idag är min semester slut och jag tänkte få tillbaka rutinen av mitt bloggande! Så vi rivstartar med att vara med på Blå Måndag hos Emelie med en otroligt vacker skönhet som jag är superglad över att ha i min ägo!
 
Smitten Polish "Aqua Opal" är ett mediumblått jellylack med massor av gröna flakies som för tankarna till sol, tropiska hav och paraplydrinkar! Ahh, det är sååå vackert!
 
3 lager, bra formula och rätt enkel att applicera. Det täcker inte min fria nagelkant helt, men eftersom det är ett jelly så var det rätt givet att det skulle bli så. 1 lager glansigt topplack förutom på ringfingret som har matt topplack.
 
Smitten Polish "Aqua Opal" is a mediumblue jellypolish with tons of green flakies that makes me think of sunshine, tropical oceans and umbrelladrinks. It's sooo beautiful!
3 coats, good formula and pretty easy to apply. It still shows a bit of visible nail line, but since it is a jellypolish I kind of expected it. 1 coat of glossy top coat except on my ringfinger that has matte top coat.
 
Alla bilder är fotade utomhus i solen.
All pictures are photographed outside in the sun.
 

Ha en fantastisk dag!
//Zophie

Kommentarer

Postat av: ingegerd

Publicerad 2016-07-25 20:53:48

gahhh den är super snygg.upp på önskelistan!!=)

Svar: Visst är den helt fantastisk! =)
Zophie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela