opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Blå Måndag - Color Club - Angel Kiss

Publicerad 2016-06-20 09:53:19 i Blå Måndag, Color Club, Holo,

Hej på er! Hello there!
 
Då var det måndag igen och även denna ska lackas med blått för att vara med på nygifta Emelies Blå Måndag som nu startat igen!
 
Color Club "Angel Kiss" är ett ljust silvrigt blått holografiskt lack med en dragning åt grönt och som har otroliga regnbågar.
 
2 lager, bra formula och lätt att applicera. 1 lager topplack. Inga konstigheter alltså.
 
Color Club "Angel Kiss" is a light silvery blue holograhic nail polish with a hint of green and with amazing rainbows.
2 coats, good formula and easy to apply. 1 coat of top coat. No problems at all!
 
Alla bilder är fotade utomhus i solen.
All pictures are photographed outside in the sun.
 

Ha en fantastisk dag!
//Zophie

Kommentarer

Postat av: Lottsky

Publicerad 2016-06-20 19:31:20

Oh, tjusigt - det ser jättefint ut! =)

Svar: Visst är det fint! =)
Zophie

Postat av: Emelie

Publicerad 2016-06-20 22:09:30

Så himla snyggt!! Jag ångrar fortfarande att jag inte köpte några av de här när de kom.. Tack för att du är med <3

Svar: Det går kanske fortfarande att få tag på nån via onstyle.se? Tack för att jag får vara med =)
Zophie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela