opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

China Glaze - Bite Me

Publicerad 2016-06-07 08:54:18 i China Glaze, Skimmer,

Hej på er! Hello there!
 
Då fortsätter jag med att visa ett av de nya lacken från China Glaze sommarkollektion "Lite Brites".
 
"Bite Me" är ett rosakoralligt cremelack med ett vackert guldskimmer. Det är väl inte riktigt neon, men en mycket skrikig färg på ett positivt sätt. Jag älskar rosa lack med guldskimmer, så detta var helt i min smak.
 
2 lager, lite tjock och klistrig formula, men inte speciellt svårt att applicera. Torkar halv-matt så ett glansigt topplack är att rekommendera.
 
"Bite Me" is a pink-coral creme polish with a beautiful subtle gold shimmer. It's not really a neon, but stands out and screams of your nails. I personally love pinks with gold shimmer, so I love this.
2 coats, a bit thick and gloopy formula, but not hard to apply. Dries semi.matte, so a glossy top coat is recomended.
 
Alla bilder är fotade utomhus i solen,
All pictures are photographed outside in the sun.
 

Ha en fantastisk dag!
//Zophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela