opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

China Glaze - Let's Jam

Publicerad 2016-06-09 08:41:25 i China Glaze, Lila, Skimmer,

Hej på er! Hello there!
 
Idag tänkte jag visa det sista lacket av de jag köpte från China Glaze nya sommarkollektion "Lite Brites".
 
"Let's Jam" är ett syrenlila lack med ett vackert blått skimmer. Tjusigt värre!
 
2 lager, rätt bra formula och rätt enkel att applicera. Torkar något matt, så ett glansigt topplack är att rekommendera för att få fram skimret ordentligt, jag har topplack på mina bilder.
Lacket är i en något ljusare ton i verkligheten än på mina bilder.
 
"Let's Jam" is a lilac polish with a pretty blue shimmer. It's very pretty!
2 coats, pretty good formula and pretty easy to apply. Dries semi-matte so a glossy top coat is recommended to make the shimmer stand out, I've got top coat on my pictures.
The lilac color is slightly lighter in real life than on my pictures.
 
Alla bilder är fotade utomhus i solen.
All pictures are photographed outside in the sun.
 

Ha en fantastisk dag!
//Zophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela