opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

China Glaze - What I Like About Blue

Publicerad 2016-06-06 16:13:00 i Blå, China Glaze, Crelly, Skimmer,

Hej på er! Hello there!
 
 
Jag lyckades hitta 4 lack jag ville ha ur China Glaze nya sommarkollektion "Lite Brites" på H&M som jag tänkte visa er här i bloggen under veckan. Jag börjar med det blå eftersom måndagar brukar vara blå i nagellacksvärlden.
 
"What I Like About Blue" är ett himmelsblått crellylack med guldskimmer, och det är väldigt tjusigt!
 
3 lager, lite tjock och klistrig formula, men är man försiktig så är appliceringen inte speciellt svår. Det täckte nästan på 2 lager, men såg bättre ut med 3 på mina naglar. Torkar lite halvmatt, så ett glansigt topplack behövs och jag har det på mina bilder.
 
"What I Like About Blue" is a skyblue crelly polish with a gold shimmer.
3 coats, a bit thick and gloopy formula, but with a bit of carefulness it's not hard to apply. It was almost opaque in 2 coats, but 3 coats looked better on my nails. It dries semi-matte so I recommend a glossy top coat, which I used.
 
Alla bilder är fotade utomhus i solen.
All pictures are photographed outside in the sun.
 
 
Ha en fantastisk dag!
//Zophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela