opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Color Club - Peace, Love & Polish

Publicerad 2016-06-21 08:48:27 i Color Club, Skimmer,

Hej på er! Hello there!
 
Idag tänkte jag visa ett underbart neonlack som låg på min önskelista bra länge innan jag äntligen fick tag på det!
 
Color Club "Peace, Love & Polish" är ett mellanrosa neonlack med vackert guldskimmer. Det är så snyggt och underbart att jag nästan smäller av!
 
4 lager, tyvärr... Formulan är bra och det är rätt lätt att lacka med, men jag blev väldigt förvånad över att jag efter 3 lager fortfarande anade min fria nagelkant, så jag lackade på ett fjärde lager. Nu har jag förvisso en rätt tydlig kant där den fasta nageln och den fria delen möts, så för andra kanske det hade räckt med 2-3 lager, eller att man lägger 1-2 lager över en vit bas. I vilket fall som helst så är lacket underbart när det väl är på naglarna! 1 lager topplack.
 
Color Club "Peace, Love & Polish" is a medium pink polish with a beautiful gold shimmer. It so pretty and wonderful!
4 coats, unfortunatley... Good formula and pretty easy to apply, but I got very surpriced that I still saw a hint of my visible nail line after 3 coats. But, my nail line is pretty sharp, so for other people 2-3 coats would have been enough or maybe using it over a white base. But I still love this polish! 1 coat of top coat.
 
Alla bilder är fotade i solen, ursäkta mina dåliga bilder, jag hade väldigt svårt att fota detta.
All pictures are photographed outside in the sun, and excuse my bad pics, I had a hard time photographing this polish.
 

Ha en fantastisk dag!
//Zophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela