opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Golden Oldie Challenge - Neon: China Glaze - Yellow Polka Dot Bikini

Publicerad 2016-06-28 08:58:00 i China Glaze, Golden Oldie Challenge, Neon,

Hej på er! Hello there!
 
Då var det dags för mitt första lack för vecka 9 i Lacky Corners Golden Oldie Challenge som denna vecka ska innefatta neon nagellack som vi älskar, men tyvärr inte använt på länge.
Jag hoppade över vecka 8 som skulle ha brunt eller koppar vilket jag inte äger några, men nu är det neoner och det har jag massor av!
 
China Glaze "Yellow Polka Dot Bikini" är ett ont-i-ögonen-gult neonlack med en svag dragning åt grönt. Det här lacket är inte för alla, men vill du ha uppmärksamhet för dina naglar så är denna en bra kandidat! Jag älskar detta på sommaren!
 
2 lager över en vit bas, det är väldigt skirt på egen hand och får inte samma effekt utan en vit bas. Lite rinnig formula som torkar rätt snabbt, så man bör inte pilla för mycket med det. Torkar dessutom matt, så ett glansigt topplack rekommenderas.
 
China Glaze "Yellow Polka Dot Bikini" is an eye seering neon yellow with a hint of green. It's not for everyone, but I love it in the summer!
2 coats over a white base, it's very sheer on its own and you wont get quite the same effect if you don't layer it over white. A Little bit of a runny formula and it dries pretty fast, so don't overwork it. Dries matte, so a glossy topcoat is recommended.
 
Alla bilder är fotade utomhus i solen.
All pictures are photographed outside in the sun.
 

Ha en fantastisk dag!
//Zophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela