opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

ABC Challenge - H: H&M - Space Race

Publicerad 2016-03-01 10:43:21 i ABC Challenge, H&M, Holo,

Hej på er! Hello there!
 
Jag ligger lite efter, jag vet, men nu är det dags för mig att visa er mitt val för bokstaven H i LackyCorners ABC Challenge. Och idag väljer jag att visa er det tjusiga "Space Race" från H&M's nya nagellackslinje som jag har hört mycket gott om.
 
"Space Race" är ett "isigt" silverlack med en svagare linjär holografisk effekt som ger det lilla extra på naglarna utan att vara party deluxe. Den känns faktiskt något neutral av nån konstig anledning, men efter en hel vecka med nästan neonrosa naglar så kanske det är därför. =)
 
2 lager, superlättapplicerat och superbra formula! Lite, lite streckig på första lagret, men täckte helt på andra. Torkar supersnabbt dessutom. Väldigt bred pensel som gör att man nästan kan lacka med 1 enda svep då den nästan täckte hela nageln och jag behövde knappt städa nagelbanden efteråt! 1 lager topplack.
Jag är riktigt positivt överraskad och nöjd med detta lack!
 
"Space Race" is from the new nail polish line from H&M. It's an "icy" silver base with a subtle linear holographic effect that makes the polish to have that little something extra.
2 coats, super easy to apply and a really good formula. A wide brush that makes the application really easy and it dries fast too. 1 coat of top coat. I'm pleasantly surpriced with this polish!
 
Alla bilder är fotade utomhus i solsken och skugga.
All pictures are photographed in sunshine and in shade.
 

Ha en fantastisk dag!
//Zophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela