opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

ABC Challenge - N: ILNP - Neon Rosebud

Publicerad 2016-03-21 08:43:00 i ABC Challenge, Duochrome/Multichrome, Flakies, I <3 Nail Polish,

Hej på er! Hello there!
 
Då var det dags för bokstaven N för mig i LackyCorners ABC Challenge och idag väljer jag att visa er det häftiga "Neon Rosebud" från indiemärket ILNP (I Love Nail Polish).
 
"Neon Rosebud" är en klar bas som är totalt fullproppad med flakies, och "flakiesarna" är av den multikroma sorten som ändrar färg efter hur du vinklar dina naglar. De mest framträdande färgerna är rosa och grön, men jag kan även se lila, orange, guld och en hint av blått.
 
1 lager över en svart bas. Superbra formula, enkel att applicera då du i princip får med mer flakies än vad som behövs och de sprider sig bra över naglarna. Inget topplack.
 
"Neon Rosebud" is a clear based polish with tons of multichrome flakies. The most apparent colors is a bright pink and green, but I can also see purple, orange, gold and a hint of blue.
1 coat over black. Very good formula, easy to apply because you almost get more flakies on the brush than that you need and the flakies spread out easy on the nails. No top coat.
 
Alla bilder är fotade utomhus i mulet väder.
All pictures are photographed outside in overcast weather.
 

Ha en fantastisk dag!
//Zophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela