opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

ABC Challenge - O: OPI - Solitaire

Publicerad 2016-03-22 08:42:26 i ABC Challenge, OPI, Strukturlack,

Hej på er! Hello there!
 
Då var det dags för bokstaven O för mig i LackyCorners ABC Challenge och idag väljer jag att visa er det fina "Solitaire" från OPI's Bond Girls kollektion som kom 2013.
 
"Solitaire" är ett vitt strukturlack med pyttesmå silverglitter. Det får mig att uppskatta den något ovälkomna snön som fallit nu på slutet, för det påminner om snö på naglarna och gnistrar vackert när det fångar ljuset!
 
3 lager, något tjock men bra formula. Relativt enkel att applicera. Tar tyvärr rätt lång tid att torka, så man får vara lite försiktig med händerna en bra stund.
 
"Solitaire" is a white textured polish with tiny silverglitter. I really like it, it reminds me of snow.
3 coats, a kind of thick but good formula and pretty easy to apply. Dries slowly though.
 
Alla bilder är fotade utomhus i mulet väder.
All pictures are photographed outside in overcast weather.
 

Ha en fantastisk dag!
//Zophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela