opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Cadillacquer - Conundrum

Publicerad 2016-03-23 08:55:00 i Cadillacquer, Crelly, Glitter, Indie,

Hej på er! Hello there!
 
Idag tänkte jag visa er ett nytt lack i min samling från det schweiziska indiemärket Cadillacquer. "Conundrum" kommer från deras senaste kollektion Petrichor som kom ut i slutet av 2015. Och det är bara sååå fint och det passar rätt fint denna påskvecka då det påminner mig om "speckled eggs"!
 
"Conundrum" är ett syrénlila lack med massor av mediumblå metalliska hexagonala glitter i olika små storlekar.
 
2 lager, enkel att lacka med & bra formula. Man får med massor med glitter utan att anstränga sig, men man får dutta lite med penseln för att få dem att sprida ut sig lite. 1 lager topplack för att jämna ut ytan.
 
"Conundrum" is a lilac polish with tons of small mediumblue metallic hexglitters in different sizes. And it is soooo pretty!
2 coats, easy to apply and a good formula. You get a lot of glitter just by dipping your brush in, but you need to do a little bit of dabbing to spread around the glitters. 1 coat of top coat to even out the surfice.
 
Alla bilder är fotade utomhus i mulet väder.
All pictures are photographed outside in overcast weather.
 

Ha en fantastisk dag!
//Zophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela