opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Darling Diva Polish - Radioactive

Publicerad 2016-05-02 09:07:15 i Crelly, Darling Diva Polish, Glitter,

Hej på er! Hello there!
 
Idag tänkte jag visa er ett riktigt sött och passande lack såhär på våren!
 
"Radioactive" från indiemärket Darling Diva Polish är ett ljust laxrosa crellylack med pyttesmå holografiska silversträngglitter & "skärvor", pyttesmå mörkrosa & vita mikroglitter och rosa fjärilsglitter! Det är sött, vårigt och jag gillart!
 
3 lager, lite svårlackat då man får dutta lite med penseln så att man inte råkar dra av allt glitter. Det var lätt att få ut fjärilsglittren, men jag hade flaskan upp och ner i typ 10 minuter innan jag lackade. Torkar riktigt knottrigt, så flera lager topplack behövs för att få en slät yta.
 
"Radioactive" is a salmonpink crelly polish with tiny silver holographic barglitter & "shards", dark pink & white microglitter and pink butterflies! It's cute, "springy" and I like it!
3 coats, a bit tricky formula, a bit of dabbing is needed. It was easy to get the butterflies out of the bottle. Dries really bumpy, so a couple of coats of top coat is necessary to get a smooth surfice.
 
Alla bilder är fotade utomhus i solen.
All pictures are photographed outside in the sun.
 

Ha en fantastisk dag!
//Zophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela