opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Golden Oldie Challenge - Blå: Gina Tricot - Shim Sky

Publicerad 2016-05-11 08:40:00 i Blå, Gina Tricot, Golden Oldie Challenge, Skimmer,

Hej på er! Hello there!
 
Jag passar på att delta med ännu ett blått lack nu under vecka 2 i Lacky Corners Golden Oldie Challenge som denna vecka ska innefatta blå nagellack som vi älskar, men tyvärr inte använt på länge.
 
Gina Tricot "Shim Sky" är en mellanblå jellybas med massor av skimmer. Det är så himla fint!
Det lustiga är att jag visade detta lacket här i bloggen för precis 1 år sen idag, och det här var inte planerat i förväg, utan jag såg det som "minne" på FB idag på morgonen! Hahaha!
 
3 lager, bra men en smula rinnig formula. väldigt skir på första lagret men byggs upp bra på andra och täcks helt på tredje. 1 lager topplack.
 
Gina Tricot "Shim Sky" is a mediumblue jellybase with tons of shimmer. It's so pretty!
And exactly 1 year ago today I showed this polish here in my blog, and this was not planned at all! Hahaha!
3 coats, good but a bit runny formula. Very sheer on the first coat but builds up nicely on two and covers completley on three coats. 1 coat of top coat.
 
Alla bilder är fotade utomhus i solen.
All pictures are photographed outside in the sun.
 

Ha en fantastisk dag!
//Zophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela