opalix.blogg.se

En blogg om nagellack

Golden Oldie Challenge - Orange: China Glaze - Riveting

Publicerad 2016-05-27 08:32:00 i China Glaze, Golden Oldie Challenge, Skimmer,

Hej på er! Hello there!
 
Då var det dags för mitt tredje & sista lack för vecka 4 i Lacky Corners Golden Oldie Challenge som denna vecka ska innefatta orange nagellack som vi älskar, men tyvärr inte använt på länge.
Detta lack visades i ABC utmaningen tidigare i år här i bloggen, men det är bland de absolut finaste orange lack jag äger, så varför inte köra en repris? =)
 
Jag har ju redan skrivit en beskrivning om lacket tidigare i år, så jag kommer att kopiera in samma text i detta inlägg för att spara lite tid.
 
"Riveting" är ett lysande orange lack med tonvis av guldskimmer/flecks som gör att det ser ut som glöd på naglarna! Det är otroligt vackert enligt mig!
 
3 lager och jag kan fortfarande ana min fria nagelkant i vissa ljus & vinklar, men det är så otroligt vackert att det inte gör något! Bra formula och lätt att applicera. 1 lager topplack.
 
"Riveting" is a bright orange with tons of goldshimmers/flecks that makes the polish looks like glowing ember on your nails! I just love it!
3 coats and I can still see a hint of visible nail line in certain lights and angles, but I don't care because it's beautiful!
Good formula and easy to apply. 1 coat of top coat.
 
Alla bilder är fotade utomhus i mulet väder, för fler bilder i solsken och skugga, besök gärna mitt inlägg tidigare i vår här: China Glaze - Riveting
All pictures are photographed outside in overcast weather, for more pictures in the sun and in shade, please visit my blogpost from earlier this spring here: China Glaze - Riveting
 
 

Ha en fantastisk dag!
//Zophie

Kommentarer

Postat av: ingegerd

Publicerad 2016-05-27 19:45:10

ja detta va verkligen vackert!!

Svar: Visst är det! =)
Zophie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zophie

Instagram: @zophielarsson -*- Pinterest: https://se.pinterest.com/zophielarsson7 -*- Kontakta mig: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela